Alla inlägg den 24 april 2010

Av marmalarv - 24 april 2010 20:02

oj, det var såklart jobbigt att flytta. för alla andra. jag klarade mig lindrigt. fattar inte hur folk står ut med att hjälpa mig. men tack för all hjälp i alla fall! en del har jag i alla fall gjort själv. skruvat isär o ihop saker, packa o packa upp. dra sladdar, ta ned o sätta upp hyllplan. köra massor med lass med kartonger o småmöbler innan flytten så att det bara var det värsta kvar....


men i slutändan är det ju ändå jag som har att göra resten av veckan. packa upp allt, samt flyttstäda den gamla lägenheten. jag bara måste se till att få allt gjort på en gång, så det inte blir lådor stående. men jag är en bra bit på väg. det är kanske tio flyttkartonger kvar. samt några bananlådor med böcker. o så några kassar kläder. men det kräver ju att man tänker igenom var allt ska vara så det får ta lite tid.


har nu gjort bort de bökigaste sakerna i alla fall. ställt alla möbler på plats, dragit sladdar o kopplat in grejer, så nu kan jag luta mig tillbaka lite med min -2 grader varma staropramen folköl o bara fundera på nästa steg.


jag ska bo här alltså!

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< April 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards