Alla inlägg den 20 september 2010

Av marmalarv - 20 september 2010 21:52

jag har haft en bra födelsedag. träffat folk som jag inte sett på länge. ätit tårta. fint väder. ja, det där. o helt vanliga vänner också såklart, inte sämre det.


men jag har sovit så dåligt i många nätter nu, o jag har feber, yrsel, tröttsam hosta o illamående. ordentligt ont i magen på samma ställe varje dag i veckor nu. o rejäla problem med halsbränna också. man blir trött. tröttare än man redan var. kattens klåda är tillbaka med full styrka, o även om det är fint att få se hur en randig o sköldpaddsfärgad katts hud ser ut (prickig o randig i olika färger) så är det inget roligt att se henne besväras, o känna sig maktlös. o på jobbet gör jag bort mig, gör fel, vet inte vad jag håller på med o känner mig dum o trött o ivägen o jobbig. synd att det hände så fort. har inte råd att vara sjukskriven, för jag orkar inte gå till soc just nu.


nåja, lön på fredag o då blir det avresa till gbg för lillasysters bröllop. tar med mig min mamma som också ska fylla år. önskar bara att jag inte kände mig så sjuk.

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards