Alla inlägg den 29 maj 2010

Av marmalarv - 29 maj 2010 10:14

alltså det är verkligen sämst med överrörlighet i bröstkorgen. vad ska det vara bra till? jag kan få plats med ett par extra lungor där inne eller vad?


häromdagen skulle jag ned på arbetsförmedlingen. tvättar håret på morgonen o när jag står o ska torka det, böjer mig fram för att gnugga ur håret med handduken, säger det KLICK o ett revben hoppar snett i ryggen. så var den dagen förstörd. skrek först AJ varannan sekund ungefär medan jag försökte borsta håret. sedan AJ AJ AJ när jag skulle klä på mig, borsta tänderna o sådant.


o sedan när bussen jag åkte med svängde, eller bara krängde litegrann. HÖGT (men kort) STÖN. inte alls pinsamt o hemskt normalt beteende. HH!


ja, o mötet på af blev ju lite stelt när jag sitter helt konstigt o låter HH! med jämna mellanrum, inte kan vrida huvudet åt sidan eller böja mig det minsta framåt.


o resten av dagen hade jag ju lika ont, o fortfarande på kvällen. som tur är har jag sedan dess kunnat sova på en värmekudde, vilket hjälpt en anings aning. jag har inte attack-ont just nu. men jag bokade en akuttid hos kiropraktorn på tisdag, trots att jag måste betala det med mitt existensminimum (får inte ersättning från soc till det).

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards