Alla inlägg den 14 januari 2010

Av marmalarv - 14 januari 2010 22:57

man måste försöka. jag fick köpa en begagnad hårddisk av min bror. jag klarade av att koppla in den så nu sitter den där. gott. jag har även skapat en last.fm-användare duktigt av mig. o kokat en stor gryta full med grönsaksgegga. ville inte äta det dock. åt två små drömyoggi o två vita lindorkulor. nu är jag trött på den här dagen också. stefan firar sin frihet med fylla i stockholm o jag är avundsjuk på alla som får träffa honom. ja det är jag.

Av marmalarv - 14 januari 2010 00:27

lista över bra saker jag kommer på bara sådär:

öööh...

öööööh...

ööh...

hrmmm...

nä jag vet faktiskt inte. ok: mina vänner. de är bra. annars är allt helt skit, tackar som frågar. det är i alla fall enklare att svälja gråten hundra gånger per dag än att gråta hela tiden. men det är fan inte gott. o man blir inte mätt. eller hoppfull. eller glad. bara mer o mer avtrubbad, vilket kanske är vad man är ute efter. så folk inte råkar göra illa sig på en. istället för att sprida smärtan omkring mig så breder jag ut den över snart hela kroppen. det är fantastiskt vad mycket det ryms om man bara är noga med att packa rätt.

Tidigare månad - Senare månad

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards