Alla inlägg den 18 januari 2010

Av marmalarv - 18 januari 2010 23:44

stefan skulle komma hem ikväll. jag tyckte det kändes jobbigt. önskade att vi kunde prata lite mer. att jag kunde få veta mer om allt som ligger bakom det här, för att kunna gå vidare kanske. men jag var så nervös. ville bli full. visste att jag inte skulle klara det annars.


men det blev fel. jag gjorde felet att ta reda på ifall han faktiskt har en ny flickvän. o det har han. o jag blev äcklad o kände att jag måste få slippa se honom. sa att jag hoppades han kunde flytta hem till nån annan tills vidare. han blev arg. nu väntar jag fortfarande på att han ska komma hem. bara att nu vet jag att han hatar mig. jag är skiträdd.

Av marmalarv - 18 januari 2010 01:12

vaknade sådär hyfsat pigg. det var en märklig natt med märkliga sms. förmiddagen fortsatte likadant. jag har lite svårt att orka hålla mig kvar på det här halstret. mina sugfötter är trötta. vi hade bestämt våffeldag, så jag åkte o hämtade malin o körde till yttersjö. ovanligt goda våfflor, tackar så mycket.


men fy vad jag är tom o stel. hade ju så mycket sprit kvar så jag drack en del ikväll också. men det är fortfarande kvar. orkar som inte. försöker igen imorgon. tom o stel vet jag ingen som vill vara. jag hatar såna människor o orkar inte med mig själv när jag är det. taggig bomb i magen o ingen att vara täcke åt. det är 2005.

Tidigare månad - Senare månad

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards