Alla inlägg den 26 november 2010

Av marmalarv - 26 november 2010 18:05

det onda verkar INTE som att det ska gå över. inte heller verkar det vara det minsta normalt. var på föräldrautbildning. nittiotalsfilm om förlossning o en stickad livmoder. ingen annan har ont. ingen annan har sammandragningar som gör ont. well well, jag får väl klaga igen på mvc på måndag. om jag klagar en gång i månaden så hinner de ändå inte bli trötta på mig för det är inte så länge kvar. stod i kö till fikat imorse på jobbet, då det högg till o gjorde ont på den sida som hittills varit lite mindre ond. aj jävlar. o på vägen hem halkade jag yttepyttelite o det gjorde så ont att jag nästan skrek. det hjälper såklart inte att jag går med SI-bälte, eftersom det inte är de lederna som är problemet just nu.


gnäll gnäll. nästa vecka är det dags för glukosbelastningstest. det verkar inte jättekul. först svälta sig genom morgonen o sedan dricka sockerlösning o vänta två timmar.... ensam på vårdcentralen. jodå, kul kul. har även fått tid på familjerätten för att intyga att jag minsann vet med säkerhet vem som är far till barnet :)


fortsätter leta lägenhet. tittar på en, tackar ja, får den inte. skriver upp sig på alla som finns... boka tid för visning, ta sig dit med bussbyten o busväder, hem igen o vänta, får den inte...


gnäll gnäll. men jag fick i alla fall nedsatt återbetalningsbelopp till csn. fick beskedet idag. bara 1200 kr ska de ha. o först i december. hade ju gärna betalat nu, men inte fått räkningen än. har även beställt lite skit från ellos som jag hoppas ska levereras snart. vore kul att få prova lite kläder.


o så har jag en stor o hård mage. DET är i alla fall (inte) fett!

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards