Direktlänk till inlägg 24 januari 2010

saker man gör

Av marmalarv - 24 januari 2010 12:11

ett erbjudande på en eventuellt ok lägenhet. som visas av en person med samma förnamn som efternamn, o inga angivna telefonnummer. jo tjena, den lär man ju kunna titta på. nå, ligger inte speciellt bra till i kön så det kanske bara är att ta den osedd om man får den. allt är bättre än det här (förutom då ifall man kunde vrida tiden tillbaka o slippa ändra på nånting alls).


i övrigt är allt fruktansvärt likadant. märkligt, osammanhängande. alla skakar på huvudet o säger att honom mår du bäst av att slippa. men hur jag än försöker att låtsas vara glad för deras skull att de fått som de vill så kan jag inte. nej, jag är inte glad. nej, jag mår inte bättre. om du tror det så går du på din egen lögn. jag vill bara sova. o att allting ska vara som det var tänkt.

 
 
Ingen bild

Sara

24 januari 2010 17:15

Men, det är nog ingen som väntar sig att du ska vara glad NU. Det är skitjobbigt när en relation tar slut och det är klart det gör ont och man mår uselt ett tag, även om det inte var bra. Så klart att du mår sämre just nu. Men det blir bättre. Det blir det.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av marmalarv - 17 augusti 2011 08:59

sommaren har passerat. gira har blivit 6 månader, börjat äta lite riktig mat o sova i sitt eget rum. fått sin första förkylning (den har vi allihopa just nu) o blivit ganska tung (för att vara hon).   liten marmalarv i rulle   glad halvårs...

Av marmalarv - 27 maj 2011 23:21


nu har vi bott här i två månader. det märks egentligen inte. vi gör små framsteg då o då. en låda hit eller en gardinstång dit. får massor av hjälp av mina föräldrar som kommer o hugger i med jämna mellanrum. men livet flyter på.   man kör en tv...

Av marmalarv - 9 april 2011 08:19


jaa, flytten blev klar på en helg. precis när stefans grejer var flyttade, ringde de vi lånar släpvagn av o sa att vi kunde ta den direkt nästa dag, alltså söndagen. så blev det. fick rafsa ihop så mycket som möjligt. någon sortering blev det inte in...

Av marmalarv - 18 mars 2011 20:17

idag är det sista dagen att söka mitt jobb. jag hade tänkt fila iväg en ansökan bara för att visa att jag egentligen vill jobba kvar. men jag tror inte jag orkar. har fullt upp med att packa när bonki sover (vilket just denna vecka är nästan aldrig)....

Av marmalarv - 11 mars 2011 10:31

det är svårt att blogga när man har en nyfödd bäbis. så fort hon är vaken har jag händerna fulla, o så snart hon sover hårt nog för att läggas ned, då vill jag också sova, eller städa eller äta eller duscha :) men jag kan meddela att det nu fem ...

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29
30
31
<<<
Januari 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards