Alla inlägg den 10 mars 2010

Av marmalarv - 10 mars 2010 09:59

men alltså, vafan? är det bara onsdag? gud så segt den här veckan går. eller, långsamt. känns som jag är superspeedad o sitter på en buss som kör 4km/h o jag skulle kunna hoppa av o gå fortare! sov konstigt inatt pga mer snösmältning. det låter verkligen skitmycket på fönsterblecket. men så sov jag också tills nyss. ganska länge för att vara jag.


det är jobbigt att min katt gått ned så mycket i vikt. nu väger hon bara tre kilo. det är jobbigt att hon vägrar äta. o det är jobbigt att hon blir så arg när man tvångsmatar henne. att man får sörjan av kattmat o vatten över hela kläderna o händerna är inte lika jobbigt som hur sur hon är resten av tiden o slår med svansen när man kommer i närheten bara för att klappa henne. inget roligt alls.


igår kom magnus o fikade lite medan hans tvätt torkade. jag klippte till charlie i ansiktet för jag var less på att han moppar upp så mycket skräp. tyvärr har han för tunn hårkvalité för en kulturfitte-lugg. annars hade han fått det. sedan kom malin o sofia o satt o bubblade i mitt nya allrum. på kvällen hjälpte jag o magnus stefan att frakta hem en säng han köpt. det gick bra, otroligt nog (nä, det var bara gnällstefan som säger att allt är omöjligt)!!


idag, IDAG kanske jag far på jysk o köper den där möbeln om den inte ser för ranglig ut. vad mer gör jag idag? jag VET INTE, dagarna är ju så sjukt långa, o många!!! det verkar aldrig bli fredag den här veckan.

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards