Alla inlägg den 18 mars 2010

Av marmalarv - 18 mars 2010 08:09

vem är du egentligen? som blir kär i diverse hysteriska/neurotiska/högljudda/självskadande/störda tvseriekaraktärer/musikartister/talkshowvärdinnor

men inte kan bli kär i nån människa i verkligheten pga att de har någon av dessa egenskaper? DOH!


jag fattar inte principen, när folk inte håller på sina principer. men jag antar att det är så enkelt, att du helt enkelt inte vågar älska någon ur verkligheten. men säg mig, är inte det väldigt tonår? vara kär i shirley manson, alison shaw, toni halliday eller gillian anderson? dessa flickor är ju inte heller perfekta i verkligheten. t ex vet jag att alison inte rakar sig under armarna, o dana scully har hängtuttar.


du kanske kan acceptera åtminstone att det inte bara är dina flickor i verkligheten som har fel o diagnoser, utan faktiskt även dina fantasiflickvänner, samt du själv. du är kär i verklighetsflykt o du har garanterat en personlighetsstörning. det är faktiskt lite sorgligt. att du måste klanka ned så förbannat på oss andra.


jag är t ex också fin, fastän jag är verklig o störd.

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards