Alla inlägg den 23 mars 2010

Av marmalarv - 23 mars 2010 07:27

det är så sjukt skönt att det varit toppväder de senaste dagarna. det gör inte ens nånting att jag vaknat innan sju alla dagarna för då är det ju faktiskt SOL i köket. i denna annars fördömda o mörka lägenhet ÄR det faktiskt sol mellan sju o tio på förmiddagarna. förstår att stefan blev deprimerad av att bo här, han är ju aldrig uppe så tidigt :)


min bror har nu köpt lägenhet högst upp på biologigränd, så vi kommer att kunna vinka till varandra mellan lägenheterna. han har bett mig om hjälp med inredningsgrejer, vilket ju bara är superroligt. hela familjen drar till ikea nån gång efter min flytt. vilken faktiskt sker om ungefär en månad!


försäkringskassan har dock bestämt sig för att sega med beslutet om mitt bostadsbidrag den här månaden, så just nu har jag en total inkomst på 1500kr. hyran är dessutom höjd o ligger nu på prick 6000. kan bli liiiite trixigt att få ihop det. får se om jag måste bli förbannad på nån eller om jag ska ta det lugnt ett tag.


opasana har blivit sandlåde-mästare. börjat gräva som en liten kanin så fort hon varit på toa. igår var det sand över hela golvet. så då var det dags att sätta tillbaka kragen på lådan. benet verkar mycket bättre, även om hon inte ännu hoppar upp på särskilt höga saker. o igår... igår ÅT HON SJÄLV!!!! antar att hon var så himla less på blötmaten som är i sprutan. hon gick rakt på torrfodret i skålen. fast inte var det mycket hon åt. kommer fortsätta med tvångsmaten ett tag till.


OCH för att avsluta hela inlägget måste jag säga att jag är sjukt sugen på att slåss. synd bara att man är så rädd om knogarna. att ge nån en tjusig blåtira hade inte varit fel. samt att om jag går ut är det risk att jag väljer stålhätta framför tygskor... apropå det så måste jag köpa nya trainers. o så har BK (skönaste skorna ever) typ slutat göra snygga skor verkar det som. jävla internet. jag blir så förbannad. SMOCKA!!!

jag


marmalarv med apa

mina andra platser

Fråga mig

2 besvarade frågor

julkalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6 7
8
9 10
11
12 13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2010 >>>

gammalt bös

sök


Ovido - Quiz & Flashcards